پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تورهای گردشگری
نوشته شده در سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 1078
نویسنده : محمدرضا آذری

درج آگهی های تبلیغاتی جایگاه ویژه­ای در دنیای امروزی برای خود پیدا کرده است و افراد بسیار زیادی از طریق درج این نوع آگهی ها کسب و کاری برای خود راه اندازی کرده اند ولی در این بین افرادی هستند که از این آگهی ها جهت پیاده سازی اهداف سوء خود که همان کلاهبرداری از کاربران می باشد، استفاده می کنند.

از زمان راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، تبلیغات زیادی از سوی آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری صورت گرفته و وعده های زیادی به هواداران فوتبال از جمله سفر به برزیل و تهیه بلیت بازی‌های تیم ملی می دهند. از این رو به نظر    می­رسد کلاهبرداری از طریق درج آگهی های فریبنده  برخی از آژانس­های مسافرتی و تور­های گردشگری جعلی و غیر واقعی افزایش پیدا کند. این آژانس ها به بهانه های مختلف مثل تهیه بلیت مسابقات جام جهانی تاکنون مبالغ هنگفتی از هموطنان عزیز کلاهبرداری کرده اند. البته در این بین نباید از حسن اعتماد بیش از حد مردم به سادگی گذشت چرا که برخی از شهروندان  با مشاهده آگهی های مختلف و اغوا کننده در این زمینه و بدون تحقیق و بررسی های لازم در مورد شرکت یا فرد منتشر کننده آگهی اقدام به همکاری و ثبت نام می کنند.

طبق آمارهای اخذ شده از آزمایشگاه شرکت‌های امنیتی به طور متوسط روزانه 50 الی 60 سایت مشکوک به فیشینگ در حوزه جام جهانی کشف می شود که بیشتر برای به سرقت بردن اطلاعات خصوصی کاربران (نام کاربری- رمز عبور- اطلاعات بانکی) طراحی می شوند. آنها با تغییر بسیار جزئی در آدرس سایت مورد نظر سعی بر سرقت اطلاعات مهم کاربران دارند که تشخیص آنها برای کاربران به سادگی امکان پذیر نیست. بهترین روش تایپ آدرس در آدرس بار توسط خود کاربر می باشد.

از این رو به هموطنان عزیز توصیه می کنیم همواره دقت داشته باشند:
قبل از هر اقدامی نسبت به مجاز بودن فعالیت اینگونه سایت ها اطمینان حاصل نمایند.
مسافران و گردشگران عزیز برای اطمینان خاطر از عملکرد این شرکت­ها و موسسات از اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری، معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اطلاعات لازم را دریافت نمایند.



:: موضوعات مرتبط: اطلاع رسانی و پیشگیری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: